Jeg har blogg, jeg er tøff.

Hmm, neida. Tenkte bare jeg skulle informere hele verden om at jeg skamløst har gått inn i de bloggendes rekker. Hensikten med denne bloggen er ikke helt å poste bilder av hvor fine sko jeg har, hvordan man sminker seg på 10 sekunder, hva Obama mener er meningen med livet eller hvordan man lager den perfekte eplekake. Jeg er bare for lat til å holde alle jeg kjenner oppdaterte med hva jeg gjør, så da kan de heller få lov til å sjekke det her. På det store og spennende internettet.

Så ja. Om to uker eller noe så skal jeg bli et nytt spennende menneske. Jeg skal gå fra traust solung til spenstig vestlending. Ja, gosh, tenk så fort ting kan snu seg gitt. Planen var å luske rundt på folkehøgskole ett år, ettersom jeg strengt talt ikke har noen anelse om hva jeg skal bruke livet mitt på videre. Som gammel skal jeg jo drikke te, (muligens Red Bull med kamfersmak eller noe, hvis det har kommet til den tid det trengs), spille data og banne etter små barn som prøver å leke i hagen min. Hva jeg skal bruke de 60 åra før det på er derimot litt mer vagt. Men faen, et år på folkehøgskole i ingenmannsland løser nok det meste. Jeg får da ihvertfall sett litt av verden. Blir Kenya/Uganda nå før jul og en tur til Asia etter. Også blir det vel litt tusling ellers også.

Hvor vidt denne bloggen kommer til å holde seg oppdatert er en helt annen ting, vi får se det litt an hvor lenge jeg klarer å holde interessen min oppe. Men for nå er ihvertfall jeg, Frida, en blogger. Øh.

Slenger med et bilde fra helga med meg og Jorid, fordi det var med Jorid jeg bestemte at jeg burde dra igang en liten blogg, slik at hun holder seg glad mens jeg er på andre siden av landet. Og så jeg holder meg litt glad i tillegg.

IMG_2441

4 responses to “Jeg har blogg, jeg er tøff.

  1. Jeg kommer til å savne deg!
    Du er jenta mi!
    Jeg er glad i deg!
    Masse!
    Skal lese blogg hele tiden!
    For du er min <3

    • Da skal jeg blogge masse, bare for deg <3
      En dag Jorid, skal jeg komme tilbake fra Vestlandet, og så skal vi drikke te og spise sushi. Og da merker du ikke at jeg har vært borte en gang. For det skal bli så bra.

  2. Dette var en fin blogg Frida. Og et fint bilde av deg og Jorid, lurer på om kanskje jeg har tatt det eller kanskje ikke… Men var en koselig i kveld i går og håper du hadde en fin dag på jobb hehe

    • Kanskje det var du som hadde tatt det. For etter det jeg husker, er det ihvertfall ikke jeg som tok det. Det kan jeg si med ganske stor sikkerhet.
      Og jobb var kjempekos det. Kjempe.

Legg igjen en kommentar

