Faen til forberedelser

Ja fy, så mye strev det er å skulle flytte. Selv om jeg ikke stikker av før rundt den 21. august, har jeg allerede prestert å stresse meg selv opp. Ettersom jeg skal være tøffel i Trondheim noen dager til uka, og fortsatt har igjen noenvakter av min karriere på sjukehjemmet, virker det plutselig som om jeg ikke har noen tid som helst å pakke på. Og hvilke ting jeg faktisk skal slepe med meg over hele landet virker enda meir vanskelig å få styr på. Jeg har ihvertfall funnet kameraet mitt og lommeboka. Et par greie sko nå, så klarer jeg meg vel et år. Bestilte akkurat ny laptop på nett nå i tillegg, så ratt så løser alle verdens problemer seg, og jeg får med meg tinga jeg trenger. Litt skeptisk enda men.

For øyeblikket sitter jeg og hører på regnet og drikker litt te, greit å gjøre litt slik for å bare ha det godt. Og apropos godt, så liker jeg litt at det regner. Da kan jeg tenke at det kanskje er regn hos flere av de jeg flytter fra, og at vi kan sitte og høre litt på regnet alle sammen. Vi gjør noe i fellesskap fortsatt, selv om noen gjør det fra Trondheim og andre fra skogen. Litt godt er det jo å tenke på.

regnBW

Legg igjen en kommentar

