Tø søstre på to søstre

Eller, nei. Det blir vel litt feil det. Det jeg tenkte å si, var at jeg og Anette hadde vært på To Søstre i dag, for å drikke litt hadet-bra-kaffe med kake til. Ingen av oss drakk strengt talt noe kaffe, men såfremt du ikke er av typen som var litt uheldig i utdelingen av mentale gaver, skjønner du greia. Var forbanna trivelig ihvertfall. På en eller annen måte tror jeg kanskje at jeg kommer til å savne Kongsvinger også, på en litt evneveik og bisarr måte. Eneste lille hølet i Hedmark som faktisk har både drap og bankran å fylle den lokale blekka med både nå og da og enda litt. Alkiser som svermer og svinger seg rundt? No problem, Kongsvinger Stasjon kan by på vodkadunst og røverhistorier. Sugen på å speide etter den litt yngre garde, kanskje gå litt på fjortis-jakt? Hei og velkommen til Kongsenteret. Joa. Det blir vel litt rart å ikke fly rundt på Vinger lenger.

Fikk forresten en mail fra en lærer på skolen min nå også. Virker som om jeg skal til Burma/Myanmar mot våren. Noget skummelt, noget spennende.

anette1

megtosøstre

frida og anette1

Tror likevel jeg kommer til å savne Anette litt meir enn Kongsvinger.

2 responses to “Tø søstre på to søstre

  1. Jeg kommer til å savne deg også, søta!

Legg igjen en kommentar

