Time for tøffel

Det er litt skummelt hvor fort tida går i grunn. Det føles ikke ut som om det er allverden med tid siden jeg fikk en e-mail fra Lundheim hvor det sto at jeg var så velkommen som man bare kunne være, smilte litt, og lot det synke langt bak i hodet til andre urelevante temaer som ikke var aktuelle på år og dag. Og nå, plutselig, sitter jeg midt oppe i en en haug av sekker, poser, sokker og tull, og er med ett litt usikker på hva i all verden jeg skal begi meg ut på. I morgen natt drar jeg til Karl Erik for å være tøffel og kjæreste for siste gang på åndssvakt lenge, og jeg kan vel på forhånd si at jeg kommer til å grine som en unge sånn ca hver dag jeg er på besøk der oppe. Yes, du hørte det, tøffe-tøffe Frida griner da hun flytter vekk fra kjæresten sin hun også. Det hører litt med, når man har hatt verdens beste kjæreste i to år og litt til.

Noen ganger finner man bare noen man klikker sammen med. Jeg og Karl Erik klikket sammen fra første «Du er stygg.» (Hva sa du, dårlig humor? Nein, nein.) Når man holder ut med kontinuerlig banning, nerding og skravling på samme måte som Karl Erik har gjort, da gir man faen ikke slipp. Så jeg kommer til å savne kjæresten min. Så blaut er jeg. Men, i morgen skal jeg ihvertfall subbe meg på nattbussen nordover, campe der oppe noen dager, og sånn ca aldri slippe tak på Karl Erik. Så er det hjem igjen, for noen siste dager med pakking til skumle Lundheim. Nervøs? Jau. Gleder jeg meg som en unge? Jau igjen.

Bilde222

Bilde221

5 responses to “Time for tøffel

  1. da har jeg linket deg :)

    Marlene ^^D

    (www.shortii88.wordpress.com)

  2. Hvorfor tøfler du ikke med meg?
    Synes det bør legges inn litt tøffeltid med dama di også..

Legg igjen en kommentar

