Greetings from Trånnjæm

Plutselig var det sol i Trondheim. Høres ikke så stort ut, men etter å ha vandret rundt mens det regnet kattunger, er det ikke så verst imponerende med litt lys og varme. Bortsett fra været er ting i grunn forbannet bra her. Var på Big Horn søndag, Ikea og hos Ellen i går. Ettersom vi ble sittende en god stund hos Ellen, som forresten bor rent trivelig til, endte det med at jeg, Karl Erik og Elin gikk hele vegen hjem til hybelen fra sentrum i natt. (Bussene har har ikke samme døgnrytme som oss, tydeligvis.) Jeg vil påstå at det var rundt tjue mil å gå.

Ellers har jeg blitt lovet en liten tur nede i byen og dens butikker seinere i dag. Må bare vente til han kompisen min som ligger og sover kvikner til litt. Men jeg har god tid. Ihvertfall bedre tid enn det jeg vil ha da jeg kommer hjem igjen. For øyeblikket føles det ut som om jeg har to ukers aktivitet og ordning som må gjøres på to døgn. Ting må pakkes, vaskes, merkes, brettes, stappes, sorteres, strykes, ordnes. Før helvete setter inn skal jeg derimot bare kose meg.

Bilde 004

Bilde 002

Bilde 009

Bilde 006

5 responses to “Greetings from Trånnjæm

  1. Kommer du og tøfler med meg når jeg bor i trondheim? <3

  2. Ser at du har fullt program (som vanlig vil jeg si…). Har sett på hotell i Flekkefjord natten før du skal begynne på skolen. Spennende. Nyt innspurten i Trønderhovedstaden og hils KE. Hej svejs!

    • Skal hilse :)
      Sett at noen har hotell i Kr.Sand også, så for min del fungerer det eller Stavanger like bra også. Det som virker billigst og greit er vinneren for meg.

Legg igjen en kommentar

