Goodbye trøndertilstander

Så har det plutselig blitt slik at jeg skal reise hjem igjen fra Trondheim snart. Opp trist tidlig i morgen, krabbe inn på en bybuss og sitte inneklemt på enda en pokkers buss gjennom ingenmannsland på vei mot Solør igjen. Norsk kollektivtransport er en lite eventyr i seg selv, right?

Selve besøket her oppe har derimot vært kjempefint. Spise god mat ute, sove til normale mennesker kommer hjem fra jobb, rusle rundt og bare nyte livet som midlertidig trønder? Faen heller, jeg har storkost meg. Blir en mindre spenstig busstur hjem nå, og en sikkert enda mindre søt avskjed. Men, etter det jeg har lært, er det slik man gjør når man blir voksen. Selv om jeg kommer til å savne Karl Erik litt fælt mye. Har ihvertfall hatt det bra her på besøk. Bedre enn bra til og med. Styggbra.

(Nei, alt jeg har gjort her oppe er ikke bare å spise. Det har bare en tendens til å være da jeg husker å ta bilder. SUSHIII!)

Sushi 006

Sushi 010

Sushi 002

Sushi 012

3 responses to “Goodbye trøndertilstander

  1. Har hatt det kjempefint med deg i Trondheim, og jeg håper du får det kjempefint når du flytter. Kjæresten min :)

  2. God morgen

    Skjønner at det har vært herlig med ferie og å være midlertidig trønder….
    Mat er og godt OG pent, så noen bilder er aldri feil. Synes det ser utrulig godt ut.
    Henter deg etterpå.
    Hej hopp!

Legg igjen en kommentar

