Pakketid

Yo. Da var det tid for pakking til folkehøgskola. Ett døgn igjen å pakke på, før jeg må krabbe inn i en bil lastet til taket med te og svarte t-skjorter. (Det virker som om det er alt jeg eier for øyeblikket. Det, og den trofaste macen min.) Med familiebilen lastet, bærer det over fjell og land og by og gud-veit-hva, med destinasjon Kristiansand. Snille pappaen min bestilte hotell som het noe med Flekkefjord, og tenkte at det var bankers med et hotell i akkurat, ja, Flekkefjord. Aber nein. Hotell et-eller-annet-Flekkefjord ligger visst i Kristiansand. Så jeg skal mot sørlandet på lørdag ser det ut til.

Planen var å komme rullende, glad og fornøyd nedover Norge med den nye laptopen min i bagasjen. Jeg går over til tysk igjen: aber nein, aber nein. Den lille jævelen av en datamaskin er hjerneskadet. Den nekter konsekvent å snakke med harddisken. Når selv en telefonkonkurranse med Karl Erik ikke hjalp, ser jeg på beistet som en lost cause. Som med andre ord betyr at jeg må ringe databutikken i morgen, og leke raging bitch of doom. Oh joy!

Ellers er ihvertfall alt bra. Sitter oppe midt på natta og drikker te og skriver pakkeliste. Prater med Anette på facebook. Verden kunne vært verre, kunne det.

Bilde 391

7 responses to “Pakketid

  1. Jeg syns verden er verst i verden. Eller noe..

    • Verden hadde vært litt finere om jeg kunne pakket deg ned sammen med alle tingene mine.
      Men veit du hva? Jeg har Ole Brumm-vekkeklokka enda. Om du ikke hater meg for det, tar jeg den med :D

  2. Ta den med du, og tenk på meg når du våkner ;)
    Da blir hver morgen mye bedre! :)

    • Den er med, den er med. Så skal jeg sende alle tankene mine jeg føler om vekkerklokka, til deg. Bare de positive da. Ikke slike sinte morgen-tanker.

  3. Har du fine tanker om vekkeklokker? Utenom at OleB er usedvanelig fin.

    • Jeg tenker litt fint om dem da de vekker meg om morgenen og jeg har ting som jeg vil gjøre den dagen. Da er de fantastiske å ha.

  4. Da kan du bruke OleB når det er sånne dager. Spsielt da.

Legg igjen en kommentar

