Tøffetøff i kajakk

Ti på tolv, og jeg er så sliten at jeg omtrent ikke ser tydelig. Altså. Jenta som vanligvis må tvinge seg selv til å sovne rundt tre på natta, er plutselig kadavar. I blame Lundheim! I dag har vi hatt det utrolig trivelig. Den siste store bli kjent-dagen besto av litt natursti, og litt vannaktivitet. Stien var jo so-so, helt greit. Vannet derimot. Herlig! Jeg har plutselig oppdaget at mitt nye kall i livet er å padle kajakk. De som ville fikk prøve seg i skolens kanoer og kajakker, og jeg krablet meg relativt kjapt oppi en liten fin padle-båt. Og fy pokker, så moro det er! Balansen min er nok litt midt på treet akkurat nå, men i grunn gjorde det bare alt bedre. Grunnen? Jeg klarte å velte kajakken min, slik at båten plutselig lå med bunnen opp og jenta som bannet ganske høyt ned. «Men nei, nei, så skummelt», sier du kanske. Nei, nei, sier jeg da. Det var noe av det mest morsomme i hele dag!

Ellers så hadde i Sing Star-kveld i dag. Presterte å fylle nesten hele auditoriet, og stemningen var bare gull og glitter og vakre ting. Utrolig trivelig. Det beste var at omtrent alle prøvde seg. På en skole som Lundheim, gjorde det meg litt glad. Det føles på en måte ut som om jeg kommer meg litt mer til rette her nå, får nye ting litt under huden. Både av mennesker og miljø. Og jeg tror jeg liker det ganske godt.

_MG_9315 copy1

_MG_9315 copy

_MG_9315

_MG_9315 cop2y

Også, også har vi begynt med foto igjen. Tok et kjapt bilde som skulle forklare litt om meg. Søt og glad!

_MG_9276

8 responses to “Tøffetøff i kajakk

  1. Først må jeg si kjempe fin blogg.Utrolige bilder og artige tekster.Fint for den gamle tanta di, som sitter på Finnskogen og lurer på hvordan det går med deg på Sørlandet…Skjønner at den første uka har vært litt slitsom…men som du sier så er det bra å ha kaffe og skogens ro å slappe av på….Artig å prøve kajakk padling.Vet ikke om jeg hadde vært den første til å melde meg der…ei heller på sing star…Fortsatt lykke til,Frida.Svipper nok innom igjen.Klem

    • Tusen, tusen takk. Kajakken var utrolig morsomt, selv om jeg ikke hadde så mye peiling på hva jeg gjorde. Heldigvis hadde jeg en veldig erfaren og trygg lærer, så det gikk seg ganske fort til. Og bare å lese, skal prøve å oppdatere når jeg kan :)

  2. Ikke bli glad i folk og sånn da? Jeg liker deg best sur.
    Men det er bra du koser deg :)
    Savner deg, søta mi <3

    • Men halloo, jeg er jo alltid sura for deg <3 Selv om jeg koser meg skikkelig, kommer jeg alltid tilbake til deg for å hate verden litt.

  3. Kajakktur, opp-ned, sint, banning og spytting, OG du er fortsatt frelst på kajakk. Hva skal man si… Du overrasker stadig.

  4. søte blogg og en enda søtere blogger! :P :)

    Marlene

Legg igjen en kommentar

