Livet er et slit

Livet er hardt på Lundheim altså, må bare si det. Igår besto skoledagen min stort sett av følgende hendelser:

  • Frokost
  • Introduksjon i Globalt perspektiv
  • Meditasjon
  • «Meditasjonsfilm» med god musikk, hvor vi gjerne kunne sove litt
  • Fritimer til middag

Ja. Vi har det hardt her nede. I tillegg til alt slitet det der innebærte, gikk vi ned til Moi også, for å ha litt sightseeing. Det fine med Moi, har vi oppdaget, er måten de har klart å kombinere fine butikker sammen. Klesbutikken er både garnbutikk og lekebutikk i tillegg, mens malebutikken også er gaveshop og apotek. Sa du noe om sjarm, hmm? Resten av kvelden rant vel bort på film + tedrikking til langt utpå natten. Jeg har sagt det før, og sier det igjen; med te kan vi redde verden.

Forresten. Det er ikke bestemt nøyaktig hvor Asia-turen til høsten blir, ettersom det avhenger ganske mye av hvordan vi oppfører oss i Kenya/Uganda. Noe som det derimot er stor sjanse for, er at vi skal bruke to sammenhengende dager på meditering der borte. Med snakkeforbud. Jeg må innrømme at jeg er litt spent, jeg. Blir tur til Kristiansand neste uke for å leke oss litt med vaksiner i tillegg. Og jeg som bare elsker å få nåler med sykdom inn i armen.

Ooh. Etterpå i dag skal vi male krus. Jeg gjentar: MALE KRUS. Dette stedet er så latterlig søtt og trivelig.

Bilde 441

6 responses to “Livet er et slit

  1. Jeg vil ha et krus!

  2. Høres ut som en hard dag. Jeg skjønner ikke at du overlever. :P

  3. To dager uten å bruke snakketøyet vil jeg høre mer om… Er det mulig? Hvorfor? Blir man et mer harmonisk menneske…? Inntill videre får du male krus og strikke litt.

    • Det er litt så vi kan tenke over alle inntrykkene som kommer, etter det jeg har skjønt. Gå over det vi har sett, hørt og lært, og gjennomgå det litt i hodet.

Legg igjen en kommentar

