Fiiiine folkehøgskole

Ååh. I dag har vært en fin dag. Altså, bortsett fra at jeg forsov meg. Det er vel nedturen som alle dager må ha. Men det var så bittebitteliten, og dagen i dag har vært såå fin ellers. Alt vi har gjort er i grunn å lage fine drinker, spise masse godt og generelt ha det fiiint. Så fint er det. Det som er finest med alt, er at man blir kjent med nye folk hver dag enda. Hver dag når vi drikker te før vi legger oss, er det alltid noen nye med. Fintfintfint.

Ble ikke verdens lengste blogginnlegg. Men alt er så fiiint. Og jeg måtte bare si det! (Og nå har jeg mye mulig brukt opp den årskvota man er tildelt i bruken av ordet «fint». Så fiiint.)

_MG_9362

_MG_9363

_MG_9368

IMG_9400

IMG_9383

_MG_9391

6 responses to “Fiiiine folkehøgskole

  1. hehe, høres ut som en fin folkehøgskole… jeg klarer ikke komme over det faktum at hver fredag og lørdag framover skal dere ikke drikke alkohol.. .verdensbildet raser sammen!

  2. Å avslutte dagen med litt skravlig og en tekopp høres herlig ut. Artig å se alle bilder du legger ut. Ser ut som en trivelig gjeng på skolen.

  3. Godt å høre at du har det fiiint.Drinkene ser veldig gode og fiiine ut.Ha fortsatt en fiiin dag!
    Hedda hilser!
    Klem.

    • Akkurat gått en tur i skogen, og det var akkurat like fiiint som alt annet her. Storkoser meg. Hils tilbake til Hedda :D

Legg igjen en kommentar

