Kanskje kommer kongen

Neida. Hva pokker skulle kongen av Norge funnet på i Moi? Kronprinsen derimot, han tok like godt med seg kona og besøkte lille Lund kommune i dag. Hva han gjorde her har jeg ingen anelse om, og det vi nok forbli et mysterie i en god tid fremover. Moi fikk da ihvertfall kongelig besøk, det er ikke verst det. Selv skippet jeg å møte opp for å kikke på folket fra kongehuset, og handlet litt te på Mega istedet. Livet handler jo om å prioritere skikkelig.

Ellers i dag har jeg ikke gjort stort annet enn å drikke te. Masse te. Forjævla store mengder med te, tekopper, teposer og tevann. Jeg kunne prioritert å jogge meg en tur oppe i skogen her. Eller så kunne jeg lest meg opp masse rundt Afrika-turen. Jeg kunne tatt noen skikkelige bilder for å komme i gang med foto igjen, og jeg kunne ha satt av hele kvelden til hårkur og den slags kos. Hadde jeg brydd meg, kunne jeg ha lest til i den halvferdige Hamsun-boka jeg har i hylla, eller brydd meg litt om den lange fjellturen på søndag. Det var prioriteringene som slo til igjen.

Er det dagen har bestått av. Å prioritere å ha det fint.

_MG_9712

_MG_9730

_MG_9679

_MG_9840

Legg igjen en kommentar

