Wunderschön!

Noen ganger blir jeg nesten litt redd for at deler av Lundheim folkehøgskole skal tro at jeg og menneskene jeg omgir meg med er gale. Ihvertfall fint balanserende på kanten til hva som regnes som sinnsfriskt. Store deler av dagen i dag har jeg i grunn følt meg ganske sjuk og kje, men etter noer timer søvn, en Istid-film og ei plate melkesjokolade var man tilbake på den vakre veien merket «hyperaktivitet» med glødende og fine bokstaver. Åh, som jeg synes synd på menneskene som har måttet være rundt oss disse siste timene.

Eller. Det ble ikke ille før vi satte i gang med å snakke tysk på datarommet. Når ingen av oss i grunn behersker språket, og har et energinivå som kan få enhver aerobic-trener til å gjøre i buksene, var det muligens uungåelig at vi dro igang ganske høyt. Og intenst. Og fnisende. Tidligere på kvelden så jeg jo både film i auditoriet og fikk spille CS med gutta, uten at energinivået mitt steg til faretruende høyder. Og det er så gøøøy å bare le av idiotting og snakke tulletysk og være glad. Heia Lundheim folkehøgskole!

Og i morgen er det duket for vannski og annet kos. Heia Lundheim igjen!

(Har forresten vært skuffende lite hallusinasjoner og psykoser grunnet malariamedisinen so far. Har tre uker til på pillene, så er enda åpen for rosa elefanter. Tommy fortalte tidligere i dag om en som hadde dratt på dykking med den malariamedisinen vi går på. Dykkeinstruktøren hadde sett en annen vei i noe sekunder, og da han snudde seg tilbake holdt dykkeren på å gi bort lufta si til fiskene. På fem meters dyp. Gøygøygøy!)

DSC_0157

DSC_0157112

4 responses to “Wunderschön!

  1. Gi bort luft til en okapi :D

  2. Ha ha! Lurer vel egentli på om ikke disse medisinene gjør noe med dere allikevel. Trur kanskje at noen av dem som IKKE putter dem i seg har noen tanker om dette…

Legg igjen en kommentar

