/yawn

I dag er en trøtt dag. For øyeblikket er det fritime, og ettersom jeg har drukket for mye kaffe til å faktisk klare å sove noen minutter, sitter jeg bare her og ser trøtt ut, mens jeg stille forbanner verden litt. Det er kanskje mulig at jeg ikke er verdens mest tålmodige og glade person når jeg er så trøtt, har en vag følelse som sier meg det. Har akkurat hatt en dobbelttime med kulturforståelse, og jeg tror det er mer her enn noen andre steder at man tenker over at det er litt forskjellige aldersgrupper og mennesker på Lundheim. Kommer frem litt lite reflekterte meninger nå og da. (Ikke helt det jeg er mest tålmodig med når energinivået ulmer på vei mot null, men det er bare trening i å være høflig og rolig, ikke sant?)

Kvelden i går var forresten ganske fin. Vi presset inn en søt liten folkemengde på sovesofaen min, så The Hangover og sang 90s-sanger til jeg omtrent ble svimmel av det. Yay, koz lzm. (Bortsett fra Gunnar som ble tvunget inn på rommet, og som endte kvelden med å gynge i fosterstilling på golvet.) Kan være at det er den påkjenningen som har gjort meg så sliten i dag, for akkurat nå sitter jeg og ser ut som om jeg akkurat har satt meg et kraftig skudd heroin, her jeg sitter og myser inn i veggen med sløvt blikk. Ettersom jeg ikke har noe å gjøre for lunsjen rundt klokka elleve, var planen å krølle seg opp i dyna, være litt gladnerd og se en liten episode Naruto. Fordi jeg synes litt synd på trøtte meg, og da er det en veldig fin ting å bare få lov til å nerde litt.

IMG_0011

IMG_0011a

9 responses to “/yawn

  1. Kjøpte du nøkkelring? Skal prøve å kjøpe DVDer i dag, i og med at tingen jeg skulle laste ned til deg er ferdig :D

  2. Naruto? :D
    Og du vet også om Death Note siden du har hørt om L også?
    Pokker, slikt liker vi =D

    Og jeg må bare si det – du skriver på en genial måte. I like it.

  3. hei frida, sjekk på minibildet mitt da jeg kommenterer aaa. meninger i kulturforståelse, det må jeg få høre om i en mer utdypa form ass:-)

    • Ååå. Jeg får ikke nok doser av smærsexy på bloggen min. Du fylte akkurat ei årskvote, nam.
      Og en vakker dag, når jeg ikke lenger er trøtt og litt sånn irritert, da skal jeg fortelle hele eventyret (:

  4. Karl Erik, du er ei rumpe! :D

Legg igjen en kommentar

