Kose, kose, kose seg

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en raftingtur på Evje, og sitter krøllet sammen her med god musikk, druer og ansiktsmaske. Turen i seg selv var kjempetrivelig, og selv om raftingen ikke var superspekket med action, var det gøy. Meeen, det tenker jeg at jeg skriver om når jeg har litt bilder å illustere med. Akkurat nå skal jeg bare slappe av noen timer først, og nyte livet med dyne og joggebukse. Man må få lov til det i ny og ne også. (Ihvertfall når man har tilbragt natten i lavvo.)

Derfor: nå skal jeg koke meg en stor kopp te, og se på noen episoder med Death Note. (Som verdens snilleste person sendte meg i posten i uka som var. Snill sier jeg!)

Bilde 20a copy

2 responses to “Kose, kose, kose seg

  1. Snill? :D

Legg igjen en kommentar

