Sovesøndag

For øyeblikket ligger jeg halvdød i senga, med håret som ei sjarmerende lita palme midt på hodet, og blikket sløvt festa til skjermen på macen. Jeg skal stå opp, jeg skal det. Bare ligge her litt til. Planen var egentlig å ligge og sove nå, men skjebnen ville noe annet. For rundt to timer siden eller noe, banket det plutselig sjukt mye på døra mi. Jeg så på klokka og fattet ikke hvordan jeg kunne ha forsovet meg til noe, ettersom middagen ikke var før halv to. Så begynte jeg å fundere på om jeg kunne ha sovet helt til mandag, men det stemte liksom ikke det heller. Når jeg endelig kom meg bort til døra, skjønte jeg litt mer om hvorfor skjønnhetssøvnen min hadde fått en så bra slutt.

-Frokost på sengaaaa!

-Øøøøø.

-God morgen, vi tenkte vi skulle ta med litt mat til deg!

-Øøh. Øh. Øøø?

Det var bare masse søte folk som ville tvinge i meg mat og sove litt i senga mi. Så da bestemte jeg meg for at det var ganske greit likevel. Var jo litt søtt og slikt.

Bilde292A

Legg igjen en kommentar

