Stortingsvalg oh-nine

Allright, så var man voksen og satt klar på valgvake på Lundheim. Gøygøygøy, vi er politisk aktive! Tven vi er utrustet med er ikke helt på kinonivå, så det føles litt ut som om jeg ser på et bittelite vindu på andre siden av rommet. Men, så fort verden er trygg igjen og vi veit at Siv Jensen ikke får tittel statsminister, bryr jeg meg relativt lite om televisjonen igjen. Selv har jeg forhåndsstemt, og hvilken side av skalaen jeg har valgt er kanskje ikke så grusomt vanskelig å velge. Er jo første valget jeg har hatt mulighet til å delta i, så det engasjerer jo litt ekstra bare på grunn av det.

To engasjerte valg-jenter forresten:

Bilde 128

4 responses to “Stortingsvalg oh-nine

  1. oh nine ja, – minner meg på at vi er i det samme året som da vi var russ ennå. virker som det er lenger sida! apropos det igjen har vi vel egentlig litt penger å hente i den bilen hviiis vi får solgt den

    • kom faktisk på det her om dagen. men tror jeg lå og skulle sove, for jeg tenkte ikke noe meir på det. men jaaa. den bilen burde vi jo få solgt.
      og fy. det er evigheter siden vi var russ. men egentlig bare noen måneder.

  2. Store jenter bruker stemmeretten sin. Kjempebra at dere tar et valg. Morsomt å se alle bilder du legger ut. Synes vel egentli at dere rekker utrulig mye. Her er det gråvær og jeg gleder meg til å komme til varmere strøk på torsdag…

    • Tempoet her begynner å roe seg litt ned, men vi rekker likevel utrolig mye. På søndag skal vi opp til prekestolen, håper vi har litt bedre vær enn på forrige tur. Også skal vi visst på jazz-konsert eller noe fredag, blir spennende.

Legg igjen en kommentar

