Inspiration, where art thou?

For øyeblikket sitter jeg og drikker kaffe, hører på Imogen Heap og blir generelt helt gal. I går fikk vi en fotooppgave som skal være klar innen mandag, ettersom vi drar til Skagen da. Problemet er bare at temaet som jeg skal ta tre bilder i, er i ferd med å drive meg til vannvid. «Hva er det?», spør du kanskje med bekymrede øyne, rynker i panna og en fortvilet tone.

Lek.

Yesss. Jeg skal ta tre bilder med tema «lek», og det gnager virkelig på den mentale helsa mi for øyeblikket. Så da sitter vi her med skisseblokka og musikk, og tenker og tenker og tenker.

Bilde 158

2 responses to “Inspiration, where art thou?

  1. Aff, jeg skjønner deg. Har selv problemer med inspirasjonen for øyeblikket.

Legg igjen en kommentar

