Fortsatt dejlige Danmark

God aften, god aften. Danmark er fortsatt både fint, trivelig og dejlig, så for øyeblikket oppdaterer jeg bare bloggen litt med bilder. Er fantastisk sliten akkurat nå, så beklageligvis prioriterer jeg søvn før blogg. Men, jeg gir deg ihvertfall noe å se på.

_MG_3929

_MG_3929a

_MG_3929aa

_MG_3929aaa

_MG_3929aaaa

13 responses to “Fortsatt dejlige Danmark

  1. Med en gang du kommer tilbake til Norge vil jeg ha en cd med bilder i posten! Så utrolig mye fint! :D

  2. jævla mais bilder frida :-)

  3. Fint, fint, du er flink.

  4. Trudde Danmark bare var til sommerbruk… Herlige bilder

  5. jæ skjønner fortsatt ikke hvordan du klarer å ta så fantastiske bilder:) hva fæææn gjææær u

  6. Ikke gjort noe som helst med bildene, bortsett fra det nederste, fordi det måtte jeg gi litt meir kontrast. Tror i grunn det er alt. Var rett og slett bare styggfint der.

Legg igjen en kommentar

