Slappe dager = yum

I dag har vært en slapp dag. Med diger S og matchende LAPP. For virkelig, den som har sett meg anstrenge seg voldsomt i dag, kan bare ta seg en bolle og legge seg ned på golvet. Timeplanen i dag har i grunn vært ganske fullspekket med film, spill og kos, og jeg har ikke hatt noe i mot det en eneste gang. Skolefag? Nein, vi hadde et multimediaspill med problemstilling satt til økonomiske problemer i afrikanske land i stedet. Kort sagt: vi var afrikanske presidenter for en dag, og måtte styre og stelle med økonomiske valg angående det lille riket vårt. (Vi nevner ikke at det endte i sultkatastrofe, tårer og vonde stunder. Det var jo greit mens det holdt på.)

Ellers i dag så har jeg og Kine-Erica blitt CS-bejbs. Yes, du leste rett. Jeg mistenker at vi har brukt flere timer på å hyle mot dataskjermen og frenetisk vifting med armene. Og det har i grunn endt med ganske gode resultater. («Gode» er et ganske relativt ord i denne sammenhengen forresten.) Vi levde ihvertfall lenger og lenger for hver gang. De vi spilte mot døde raskere og raskere. Jeg kaller det fremgang, jeg. Og moro, det var det ihvertfall.

Sett bort ifra god gammeldags datanerding har det vært en del film og annen kos de siste to dagene også. I går så vi Identity med filmklubben, og i dag var det Pianisten som fredagsfilm. Som bonus satt vi også en søt liten forsamling av mennesker i senga mi i går kveld og så på anime, så verden er i grunn utrolig herlig og nerdete og fantastisk om dagen. Er så fiiint!

_MG_2520 copy

Må bare slenge med to mobilbilder fra Danmark til slutt. Jeg så ikke at jeg tok disse bildene, ettersom jeg bare viftet med mobilkameraet inne i en sandstorm. Grunnen til at vi var der, var for å se et nedsandet fyrtårn, som skulle være greit å se på. Var sjukt med vind og sand og alt, men utrolig moro. Har aldri hatt sand på så mange gøyale steder før, som da jeg begynte å kle av meg etter den sandpromenaden.

_MG_2520

2 responses to “Slappe dager = yum

  1. Slappe nerdedager @ Lundheim ftw! 8D

Legg igjen en kommentar

