Slappeslapp er slapp

Hai. Jeg er visst litt slapp og lat for øyeblikket, så dette innlegget blir beklageligvis ikke noen episk roman i førti bind, med lange ord og dype meninger. Sårribårri. For øyeblikket sitter jeg på rommet mitt og sutter på en tekopp, og lurer litt på om jeg skal gjøre noe så drastisk som å legge meg så tidlig som nå. Det frister faktisk litt.

Sett bort i fra en drøm om laken, dyner og puta mi, har dagen i dag vært ganske kjekk. I globalt perspektiv hadde vi besøk av Melissa, som skal med til Kenya, pluss Lino, en masai-kriger. De timene der gikk stort sett med på å sette seg inn i litt enkle fraser vi kan få bruk for der nede, i tillegg til litt skikk, bruk og tanker om turen. Alt i alt: kjekke greier. Resten av denne dagen har i grunn gått med på å kose seg litt med globalt-jentene i bassenget på skola + badstuen. I grunn mistenker jeg at det er det som har fått meg litt sliten. Kanskje jeg skal sove litt. Bittelitt. Slik at jeg kommer meg gjennom de siste dagene før ferien. Det er snart det gitt.

_MG_4246 copy

5 responses to “Slappeslapp er slapp

  1. Du er søt. Jeg gleder meg til du kommer hjem.

  2. Ferie? :D

  3. Gleder meg til du kommer hjem, vennen

Legg igjen en kommentar

