Rå fisk, om nom

I dag er en vakker dag. Joda, jeg har jobbet, vært tidlig oppe og generelt vært forbannet sliten. Men. Og dette er et stort og usannsynlig viktig «men»;

Jeg fikk sushi i dag.

Hvis du kjenner meg sånn smågodt, skjønner du at det er et brølende stort «men» det er snakk om her. Jeg måtte helt til Elverum for å få et lite brett med ferskvare-sushi, men fy pokker med sukker på toppen, det var så lett verdt det. Kall det blasfemi, men i mine øyne har verden tatt feil av hva som er den hellige treeninghet. Det korrekte svaret? Fisk, ris og soyasaus. Jeg lover.

Bilde034

4 responses to “Rå fisk, om nom

  1. Sushiiiiiiii <3

Legg igjen en kommentar

