Mmmferie

Høstferie er rett og slett fantastisk deilig. Joda, jeg er midt oppe i en god bolk med good ol’ fashioned jobbing nå. Men, ettersom jeg er ganske glad i jobben min, så er det ikke det verste jeg kunne gått gjennom. Jeg kunne f.eks. ha jobbet med å vaske toaletter på gamle barer søndag morgen. Eller som badevakt på en charter-strand kun befolket av hårete, overvektige speedo-tyskere. Gamle mennesker som drikker kaffe er ikke verdens undergang sammenlignet.

Det som derimot er vakkert og lekkert og nydelig, er at jeg faktisk har ferie. Jeg kan gjøre hva jeg vil, når jeg ikke jobber. Går hvor jeg vil, til alle døgnets tider. Litt leit å venne seg til at jeg faktisk kan bråke rundt etter klokka elleve, men det kommer seg. Som en liten bonus på alt dette, får jeg jo møte masse folk igjen. I går var Karl Erik på besøk her og ga meg verdens søteste nerdegave. (Jeg fikk CS! Hææhææ.) I dag møtte jeg i tillegg Silje og Haakon nede på Flisa, og onsdag skal jeg på besøk til Jorid for å lage sushi og hate verden litt. Slik som jeg og Jorid gjør så bra sammen. Torsdag skal jeg leke meg i Oslo hele kvelden, sammen med bl.a. Kine-Erica, Heidi og Kjetil. (Og møte krøllesøta Anette midt på dagen.)

Hei, jeg heter Frida og jeg gleder meg. Og har visst en del venner som blogger, ser det ut til.

Bilde 225

3 responses to “Mmmferie

  1. Hei.
    Jeg gleder meg til onsdag.

  2. Ferie <3

Legg igjen en kommentar

