Smæshing times ahead

Yessss. Jeg kunne blogga masse om hvor gøyale de kommende dagene kommer til å bli, men ettersom jeg har en buss jeg må rekke og ting jeg må pakke, så blir det trist nok ikke slik. Det jeg derimot kan si, er: Mai GÅDD, de neste dagene blir bra.

I kveld skal jeg og Jorid lage sushi og nyte livet, slik bare vi kan. Løvleh. I morgen er det litt shoppings i Oslo, før jeg møter Anettesøtami som skal spise bursdagskake med meg. Jenta har blitt enda litt meir voksen, så her trengs det kake og kjærlighet. Når jeg og Anette er kakemette, skal jeg løpe videre mot Kine-Erica og Heidi, og etter det vil det nok bare bli så alt for meget med lykke og glede og alt som er bra i verden. Jeg synes det er ganske godt å være meg nå, må si det. (Fredagen skal jeg forresten møte Karl Erik igjen, så det fine i verden bare varer og varer og varer.)

_MG_9277

4 responses to “Smæshing times ahead

  1. Mmmmmmfredag! :D

  2. Torsdag først, torsdag først. :P

Legg igjen en kommentar

