En sådär liten mysig lördag

Det har vært masse kos i høstferien, en del folk, og reint mye som har blitt gjort. Men, jeg har en sånn liten tanke om at det kunne vært greit å skrive litt mer fyldig om det når jeg har lagt inn bildene tatt gjennom uka som har gått. Og for øyeblikket er det litt for mye tiltak, ettersom det innebærer at jeg må reise meg fra sofaen, gå ti meter, hente kameraet, for så å returnere til nevnte sofa. Det får nok vente litt.

For øyeblikket sitter jeg ihvertfall i sofaen med Karl Erik, med Snatch på tven og smågodt på bordet. Good ol’ sofalørdag. Etter god forhandling skal vi senere se én episode Entourage og så Min nabo Totoro. Gjett hvem som fikk forhandlet inn de respektive underholdningselementene. Men joa. Livet er fortsatt allright, selv om jeg er sliten som en et par lederhosen etter Oktoberfest. Eneste negative, er at ferien har gått bittelitt for fort. Men det er litt slik de har en tendens til å gjøre, samme hva, er det ikke?

Bilde 260

Bilde 260i copy

One response to “En sådär liten mysig lördag

  1. Mmmmmsofalørdag <3

Legg igjen en kommentar

