My Neighbor Totoro: lett søt da eller?

Ettersom jeg er litt inne i en sånn japsefilm-periode, er det vel bare rett og rimelig at Min nabo Totoro etterhvert måtte gå gjennom sensuren. Det er jo ikke så voldsomt lenge siden jeg så Howl’s Moving Castle, og med tanke på den vokste til å bli en av mine største filmforelskelser i høst, var det litt av en utfordring Totoro tok på seg. Om filmen innfridde? Joa, den var jo bra. Utrolig søte animasjoner, og jeg lo høyt mange ganger, bare fordi jeg ble så vannvittig sjarmert av kreaturene som poppet opp i filmen. Derimot kan jeg ikke si at den var like bra som Howl’s Moving Castle. Den var latterlig nusselig og trivelig, men hadde kanskje trengt bittebittelitt for å nå førsteplass hos meg. Om du bør se den så fort du kan likevel? Visst faen. Den var jo skamkoselig. (Enda meir trivelig var det faktum at jeg fikk tvunget Karl Erik til å se anime. Victory!)

Untitled-1ii

Untitled-1

Untitled-1iii

Untitled-1i

2 responses to “My Neighbor Totoro: lett søt da eller?

  1. Yay, Min Nabo Totoro er dritsøt! 8D

    Skal ta med alle «japsefilmene» jeg har + to til som jeg kjøpte i Oslo! Gled deg! :D

    • Har fylt opp harddisken bittelitt til i ferien også, så er enda noen filmer jeg har igjen å se. Beste med alt: alle er japsete til fingertuppene ^^

Legg igjen en kommentar

