Åh, dagens moderne ungdom altså.

Nei, joda, altså. Jeg har skaffa meg sånn flickr-ting, jeg. For å ha bilder på nett et sted. Så jeg kan vise mammaer og pappaer og venner og glade mennesker. Laster jo ikke opp alt som ramler inn på kameraet, men litt her og der og ellers. (Føler litt sånn at jeg er dritt lei nettsiden om sånn ca to uker. Men det sier vi ikke noe om nå.)

Trykk her for å se du.

_MG_4223i

2 responses to “Åh, dagens moderne ungdom altså.

  1. Styggfine bilder! :)

  2. Tusen takketakk <3

Legg igjen en kommentar

