Afrikabilder v2.0

Endelig tilbake i Norge nå. Jeg har levd av klementiner, te og melkerull siden jeg kom tilbake, og trives i grunn forbanna fint med det. Jeg veit det er utrolig mye jeg kan skrive om Afrikaturen, og det kommer litt her og litt der. Men akkurat nå er det utrolig mange tanker å tenke, bilder å sortere og klær å vaske, så det får ligge og vente et sted i fremtiden akkurat nå. Derimot skal jeg legge ut en rekke bilder, og selv om de ligger på facebook, dukker de opp her også, i tilfelle noen f.eks. ikke har facebook. (kremt, mamma, ja.)

Ihvertfall:

191009_1037201009_1014211009_0780211009_0857211009_0879291009_0388291009_0406

One response to “Afrikabilder v2.0

  1. Skjønner godt at det er mange inntrykk når j ser bildene her… Nyt vestlig luksus nå så får vi andre høre litt etter litt om alt du har opplevd. Vil ellers takke for at du tenker på den gamle mamman din som IKKE er på noe nettsamfunn…

Legg igjen en kommentar

