I <3 Lundheim

Etter litt trygling fra Karl Erik og en generelt dårlig samvittighet angående den forfallende bloggen jeg er i besittelse av, skal jeg igjen forsøke å skrive litt her. Litt. Bittelitt. Energilagrene er bare ikke helt på max enda. Når jeg tenker på det, burde de derimot være i en del bedre form enn før helga. Grunnen? Vel, søndag, altså i går, var bare en helt fantastisk dag. Ettersom jeg og Kine-Erica ble med gutta her på LAN, kom jeg meg ikke i seng før sånn ca sju på morgenen eller noe. Bonusen med det, var at jeg hadde en forbanna god unnskyldning til å bare ligge og mugne i senga resten av dagen. Herregud, jeg ble omtrent frelst av senga mi. Fra og med nå kan folk bare glemme å se meg før klokka ti på kvelden hver søndag.

De siste dagene har i grunn fått meg til å skikkelig innse hvor glad jeg har blitt i Lundheim. Afrika var helt smashing. Inntrykkene, opplevelsene, menneskene. Men det å komme tilbake til Lundheim og stemningen som er her var rett og slett nydelig. Det å gå ut av rommet mitt og høre gitarklimpringa fra over gangen, eller snike seg inn på rommet til Kjetil for å se anime. Det å spise pepperkaker og gløgg til frokost med Kine-Erica, og det å bare krype inn til Eli og sovne i senga der. Lundheim har noe sjukt koselig over seg. Og satan som jeg kommer til å savne det da det er over. Men nå, nå er det bare å nyte hver eneste dag her. Nam.

Bilde 315

5 responses to “I <3 Lundheim

  1. Jeg skal slutte å kommentere til du kommenterer hos meg. Faktisk. Savner deg ikke.

  2. Åååååh, du hadde akkurat kommentert når jeg var sur <3
    Jeg savner deeeeeg <3 SØTAMI

  3. godt å høre at du allerede tenker på hvor fælt du kommer til å savne det ^^ på en måte… men positive er at du kommer tilbake til samma gamle gamle her i glåmdalsregionen!

    • Man blir litt sånn veldig glad i de man blir glad i her. Folk er jo så snille at de lar meg sove i sengene deres når jeg kommer subbende :-D

Legg igjen en kommentar

