Novembersyken

Jesus, Mary and Joseph, jeg blir så sykt sliten av november. Det er komme tilbake fra perfekt tempererte Uganda og plutselig sitte midt oppe i et regnskyll i Moi tar litt på. De siste dagene her har vært kjempekoselige, med bra filmer og trivelige kvelder, men likevel, jeg kjenner det godt i hodet og kroppen at jeg er veldig sliten nå. Selve dagen i dag har til nå vært ganske så allright; har jobbet med den kommende utstillingen i Foto, og nå har vi undervisning med Melissa. Tror i grunn vi på Globalt perspektiv er den eneste klassa på Lundheim som har supah-seriouz-businezz-undervisning på det her nivået. Litt godt egentlig, det å holde hodet noenlunde i gang.

Hva har vi om spurte du? Njaaa. Resiprositet, økonomiske sfærer, utviklingsproblemer- og stratergier, for å nevne noe. Kiler det litt i magen din av spenning sa du? (Sånn ja. Det er faktisk gøy.)

13 responses to “Novembersyken

  1. vi har starta litt smått med mer eller mindre «seriøs» undervisning vi og. Greit med litt slikt tenker jeg, at jeg får noe ut av det. Men samtidig blir dagen såååå lang. hehe. Tida går ikke akkurat fremover

    • Vi har ekstraundervisning i Globalt denne uka, så nå har jeg forelesning helt til sju i kveld. Kontrast til joggebukselivet jeg har levd siste uka :P

  2. oh myyy. hehe.
    den undervisninga vi hadde i stad var egentlig skikkelig kort. når klokka ikke var ett en gang, var jeg klar for middag kvart på tre

  3. Njaaa. Synes jeg kjenner navnet. Han som hjalp meg med å filme en gang?

  4. DU ER HELDIG SOM KAN GJØRE DET DU HAR LYST TIL I HELGA!

Legg igjen en kommentar

