Sommersavn

I natt tror jeg at jeg sov ca to timer. Det bare ble slik, egentlig. Noen ganger sover man mye, andre ganger blir det bare ikke så mange timer i bysselalle-land som man forventer. Resultatet? Jeg er skamsliten i dag. Hva er det perfekte å gjøre når man er ca så sliten at man bare vil legge seg ned i fosterstilling i vestibylen og vente til søvnen kommer? Mmm, jo. Man tenker på fine ting. Og i dag, i dag har jeg tenk på sommeren. Den er fin den.

Det er vel litt slik at man ikke savner noe før man er borte fra det. Som måten jeg savner sommerferien som var i år. Selve sommerferien var jo koz uten like, men når jeg ser på bildene og tenker litt tilbake, så blir den bare bedre og bedre og bedre. Noen ganger blir det litt stille uten Jorid som hater alle, eller Haakon som har ei eneste lita pære i verden som han drømmer om å spise. Sååå. Til helga skal jeg hjem litt. Til Hedmark, Solør, Flisa. Blir litt godt å høre folk som prater min dialekt igjen.

2 responses to “Sommersavn

  1. Åhåhåhåhå :( Søta mi, jeg savner deg!
    Neste sommerferie blir nok minst like bra! Nå er det en uke til Roskilde begynner å selge billetter <3

Legg igjen en kommentar

