Ønskeliste

Livet mitt er i grunn ganske allright. Etter å ha tenkt lenge på det,  trenger jeg egentlig ikke noe meir. Derimot er det noen småting jeg ønsker meg, som jeg tenkte kunne være greit å poppe inn på ei ønskeliste. Det er jo snart jul, ja? Here goes:

  • Penger til videre studier. (Jajaaa. Spennende, huh? Men det er faktisk det jeg ønsker meg mest av alt nå. )
  • iPod. (Litt dyrt kanskje, men drømme er det jo alltid lov å gjøre. En svart iPod nano hadde i grunn vært ganske passende i veska mi. Det hadde det.)
  • Hårprodukter/Body Shop-ting o.l. (Alltid en vinner hos meg. Uansett. Det lukter godt, det gjør at jeg lukter godt, og det er trivelig. Nam.)
  • Billetter hjem i ferier. (Tog, fly, buss, sykkel. Vil folk ha meg østover, setter jeg alltid pris på en billett nå og da.)
  • Rettetang. (Føles ut som noe jeg ønsker meg hvert år, men det er vel fordi jeg trenger det hvert år også. Den lille stakkaren min som ligger på badet nå begynner å nå pensjonstilstander.)
  • Tøfler. (Myke tøfler. Man får aldri for mye tøfler. Punktum.)
  • Gavekort fra H&M/Gina Tricot osv. (Noen kaller det kjedelig, jeg kaller det vakkert. Og forbanna hendig.)
  • Ny ekstrern harddisk. (Små, hendige og søte harddisker av typen som bare kjører på strømmen fra USB-posrten er aldri å forakte. Ihvertfall ikke når man har mange bilder å ta vare på.)

Sånn. Det er jo ikke allverden det her, slik egentlig? Men, jeg har i grunn ingen forhåpninger om noe av dette. Jeg blir i grunn like glad for alt jeg får, jeg. Bare det er pakka inn. Det er det som er kos, å pakke ut pakkene mens stua lukter ribbe og juletre, og en eller annen middelmådig jule-cd står på i bakgrunnen. Uansett om jeg får kullbiter, raggsokker, notatbøker eller diamanter, så gleder jeg meg bittelitt til julaften. Én måned igjen nå.

5 responses to “Ønskeliste

  1. Ønskelister er topp!
    Her er det litt å velge i, så det må vel bli noe som treffer frøken tenker jeg…
    Gleder oss til at du kommer hjem en liten tur. Broderen kjører å henter deg i Oslo.

  2. Det eneste du får av meg er en papirlapp. :P

  3. Av meg får du ikke noe :'(

Legg igjen en kommentar

