Hei, jeg heter Frida…

…og har viljestyrke som en grankongle. Tidligere i dag holdt jeg timeplanen jeg hadde laget, og gjorde akkurat som planlagt. Jeg sov. Krøllet sammen, laaangt under dyna, hadde jeg det egentlig ganske allright under mitt besøk i bysselulleland. Så ringte telefonen.

-Mrrrhhhmhallo?

Der og da føltes det ut som om jeg hadde stemme som et gammel sagblad. Akkurat hvordan samtalen gikk for seg, eller hva jeg sa, er jeg litt usikker på. Derimot så jeg et notat på mobilen neste gang jeg våknet, hvor jeg praktisk nok hadde skrevet ned at jeg akkurat hadde sagt ja til å jobbe senere på kvelden. Jaja, så mye for frihelg du. Heldgvis ser bankkontoen bittelitt bedre ut om en stund.

4 responses to “Hei, jeg heter Frida…

  1. Skru av telefonen når du sover!

  2. Jeg har aldri hatt på telefonen, og jeg sover lett til klokka fem hver eneste dag om jeg vil!

Legg igjen en kommentar

