Bläääh.

Her er man snill og hyggelig og allright og går med på å ta den forbanna svineinfluensavaksina, og så belønnes man med å bli sengeliggende en hel dag omtrent? Ja du, karma er overbevisende saker gitt. Det er mulig at den ikke hadde allverden av utslag på meg, men ettersom jeg mistenker at den har funnet noe spor i kroppen av det som gjorde meg sjuk sist uke, er det full fest inni kroppen min nå. Jeg deltar derimot ikke på festen, og ligger i senga og misliker verden litt. Da er det ihvertfall fint å tenke på at helga som kommer blir bra. Først er det juleverksted på skola i morgen, og så er det avgårde til Kongeparken på søndag. Ikke verst, ikke verst.

Noe som også kan betegnes som «ikke verst, ikke verst», er den eneste julekalenderen jeg savner på tv. Glem Amalies Jul og Blåfjell, det er Mysteriet på Greveholm som står øverst på pallen. Hvorfor SVT1 ikke sender den hvert eneste år er et mysterie for meg.

Man trenger bare én julekalender i verden, og jeg har funnet den.

8 responses to “Bläääh.

  1. Morsning Frida!

    Här är det regningt och kallt – kanske hos dig också? Ella undrar när du ska komma och hälsa på eftersom det var fleeraaa åååår sedan hon träffade dig. (Hon vill inte ens fira jul med sin farmor och farfar utan vill att du kommer hit i år igen…) Såg att du önskade dig resebiljetter hem. Går det inte lika bra med biljetter till Göteborg? Gästrum för två finns samt en kusin som gärna går med i din (och Josephines) fanclub. Vad sägs? :-)
    Kram Marika

    • Har jag tid nån gång, vill jag fortfaranda gärna komma till Göteborg. Jobbar en del varje gång jag inte är i skolan för tiden, men nån gång måste jag ju få slippa därifrån. Tycker rätt mycket om mysiga Göteborg, så att hälsa på min lilla kusin (eller båda två), säger jag ju inte nej till (:

  2. har svenskegreia her og:p syns ikke det var no spessss jeg. sekkert fordi jeg ikke har sett det fra før!

    • Åååh, ingenting er som de dårlige animasjonene i den serien her altså <3 Men mistenker at jeg synes det er bra nå, fordi jeg syntes det var bra da jeg var liten og ukritisk. Faktisk ikke sett det på mange år, kanskje det er like greit :P

  3. man trenger jo ikke glemme Amalies jul fordet vel? 8(

  4. Jeg er SÅ enig i julekalendervalg <3 At nesten ingen husker denne, den er suuuper :D:D:D

Legg igjen en kommentar

