«They’re taking the Hobbits to Isengard»

Hva gjør du når du har ligget småsnurt i senga hele dagen fordi alt er vondt, kvalmt, slitsomt og enda litt vondere? Jo, da står du opp klokka ti og går for å se på Ringenes Herre-maraton. Extended version. Det var slik kvelden i går endte for meg. Grunnet litt manglende planlegging fikk folk bare sett to av filmene, (jeg så bare en og en halv), men likevel. Det er i grunn akkurat det som passer seg når man har vært gretten og sint en stund. I kveld mistenker jeg at vi skal se siste film, og ettersom jeg har hatt en del timer i senga i dag også, kjenner je meg reint klar.

En litt spenstig ting med å ha vært litt for mye på internett siden forrige gang jeg så Ringenes Herre, var at jeg døde litt inni meg på et visst punkt i filmen. Jeg lo. Og jeg lo. Og herregud som jeg lo. Jeg skylder på denne youtube-jævelen:

Ellers i dag har vi som nevnt tidligere i bloggen hatt juleverksted på skola. Var litt så som så med motivasjonen, men hvis noen er umåtelig imponert over julepyntingen i spisesalen er jeg og Nina klare for positiv respons og usannsynlige mengder ros. I morgen er det på nytt klar for julestemning, muligens i litt større skala. Da bærer turen til Kongeparken hvor vi til og med får utdelt nisselue i inngangen. (Så sier ihvertfall gode rykter fra.) Jeg gleder meg, jeg. Kaste nedpå et par paracet, og så er livet vakkert.

4 responses to “«They’re taking the Hobbits to Isengard»

  1. DET ER INGEN ORDENTLIG MARATON OM DERE IKKE SER ALLE FILMENE!

  2. hahahaha bra video

Legg igjen en kommentar

