I blame youtube

Enda en gang har jeg sett på Ringenes Herre, enda en gang har youtube fått meg til å fnise relativt høyt på steder i filmen hvor man ikke forventer fnising. Se for deg at filmens helt, protagonisten selv, våkner etter et helvete som har vart i tre forbanna lange filmer. Alle trodde han skulle dø, og plutselig ligger han der: levende, glad og med rommet fullt av alle han er glad i. Kjærligheten og lykken nærmest stråler rundt alle karakterene. Og hva gjør jeg? Jeg tenker tilbake til youtube og fniser til magemusklene protesterer.

Grunnen, og det er i grunn ingen bra grunn heller:

Ellers er jeg visst frisk igjen virker det som. Hadde nok energi til å sloss heftig med Eli på golvet tidligere i natt, så energien er på vei tilbake. Men, hvorfor skulle den ikke det? Vakre, fantastiske og helt nydelige fröken Alex Cederström kom i dag tilbake fra Sverige med bilen lastet opp med julmust og nypesuppe fra Sverige til meg. Alt i verden er vakkert! Herregud, som jeg elsker å leve da gitt.

5 responses to “I blame youtube

  1. Det er trist at youtube må ødelegge slike øyeblikk, hvert fall når en prøver å nyte det mens slike øyeblikk skjer på skjermen. :

  2. .. og hele kommentaren ble ikke med. Balle.
    Jeg nevnte også at det er hysterisk å se de når en ikke har planer om å se Ringenes Here på lang tid! ^^

  3. haha bra vidjå her og!
    nypesuppe godt? næææ:p

    • Nypesuppe er meninga med livet noen ganger. I kveld var det det. Etter å ha subba rundt og blaute og kalde filler, kom jeg til Lundheim hvor joggings og nypesuppe venta. Åjadda.

Legg igjen en kommentar

