God jul a’! Bare noen uker igjen.

Meeeen. Selv om det er mange dager, uker, evigheter igjen til det faktisk er jul, har vi ihvertfall lekt litt jul her borte på utsiden av Norge i dag. Etter litt stress og strev på formiddagen i dag, befant vi oss nemlig på julepyntede, lysende, regnvåte og nisseluedekorerte Kongeparken. Jeg er ikke helt personen som får julestemning så veldig lett, ihvertfall ikke den første uka i desember. Men. Det var koselig. Vi dro vel kanskje opp alderssnittet blant parkens besøkende, det innrømmer jeg. Likevel vedder jeg en femmer på at jeg lo ti ganger mer enn alle de snørrete kidsa da jeg kjørte karusell eller akte i akebakken. Herregud som jeg og Kine-Erica lo. Æhææ.

I løpet av dagen i dag fikk vi gjort en del, når jeg tenker tilbake på det. Vi laget nisser, vi spiste spekemat. Vi kjørte karuseller, vi fikk gave av nissen. Og, ikke minst: vi fikk nisseluer vi fikk sprade stolt rundt i. Også så julete da gitt.

Jeg kjenner jeg gleder meg ganske mye til jul jeg nå. Ferie, kjæreste, hele pakka frister ganske mye nå. Først derimot, er det konsert til neste helg i Oslo. Blir pokker meg bra det óg.

Forresten: Gratulerer med dagen Kjetil!

4 responses to “God jul a’! Bare noen uker igjen.

  1. Ser så kos ut! Jeg vil åååå!

  2. Vilt «win-bilde», og jeg takker. Takker så mykje. ^^

Legg igjen en kommentar

