Vakre, vakre verden med sukker på

Åja. I dag er jeg glad vett. Hvorfor? Åh, det er så mange grunner. Jeg skal snart på konsert. Og på den konserten skal jeg møte både Anette og Karl Erik. Etter å ha prata litt om den en stund, bestemte verdens beste kjæreste seg for å slenge seg med på In Flames med venner, så han blir en allright bonus på konserten. Noe latterlig bra har akkurat blir enda bedre. I tillegg til dette hadde vi lettsalta torsk til middag i dag. Ja, var det jeg sa. Perfekt dag.

Ved siden av det har Lundheim gått videre fra strikkefarsotten som har herjet hardt her i det siste, og inn på nye baner. (Greit nok for meg, med tanke på at jeg er totalt strikkeanalfabet.) Av en eller annen grunn har folk her begynt å nære sterke følelser for Risk. Strategispill. Sitte lenge og se på små brikker og tenke. Lenge. Stille. Joda, jeg prøvde. Hadde bare ikke helt tålmodigheten med meg tror jeg, men fikk kapra et verdensdel med de små soldatene og ruget en stund som ei godt væpna hønemor. Var vel like greit at jeg hadde skisseblokka og en kopp te med, slik i lengden. Bestemte meg litt brått for at jeg vil begynne å tegne litt, ettersom det er kjekt å kunne.

Faen så vanskelig det skal være å få ut det du vil på papir da gitt. Men småkos, det var det jo. Har ikke tegna noe siden VGS, og ettersom det da hovedsaklig dreide seg om skisser laget i siste liten før innlevering at et eller annet småskrøpelig produkt, var det så som så med sjela der. For øyeblikket har jeg ikke kommer lenger enn hoder, og det er pokker meg vanskelig nok. En dag skal jeg pådra meg et alvorlig tilfelle av tålmodighet. Håper det kommer snikende med alderen.

4 responses to “Vakre, vakre verden med sukker på

  1. Billetten er i orden :D

  2. Fiiiiiin tegning! :D

Legg igjen en kommentar

