So I herd you liek musik

Åååå. Jeg maser fælt. Men joa. Skal jo på konsert til helga da. Om jeg ikke har nevnt det hvert bidige våkne minutt den siste tiden. Greia nå, er at jeg har gravd opp noen musikkvideoer av noen av banda jeg skal se. Det er jo lite heftig.

Purrrrrrr.

8 responses to “So I herd you liek musik

  1. Smashing!! Musikk som dette får frem godlynnet ja:)

    Du minnet meg på hva som skal inn igjen på Ipoden før neste padletur.

    Hilsen en av de mange sære «pedagogene» her på huset…

  2. Forøvrig litt skuffa da jeg fant ut at In Flames har omtrent dobbel så lang setlist som Killswitch Engage. xD

Legg igjen en kommentar

