Tjingeling!

De neste dagene denne uka består av tettpakket program, mulige utsikter for stress og hjerteklapp, samt en hel rekke ting jeg i grunn få ferdig. Likevel, det er som om jeg går rundt i en ventetid hvor ingenting skikkelig teller. Venter jeg på jul? Njeh. På å få ferie? Mjee. På å tilbringe helga i Oslo med Anette, Karl Erik, In Flames og generelt deilige mengder bra opplegg? Visst faen i mente.

Men, som nevnt, det er en del ting som må dras i havn innen jeg har muligheten til en kald øl og fantastisk kjekk musikk. Fredag skal fotografiklassen her på Lundheim ned og ta bilder av småunger og en nisse. Joda, neida, kjekt det tenker jeg. Lørdag er det fotoutstilling + huslydkveld, som jeg selv ser for meg at blir skamgøyal. Sier ikke noe, ettersom vi jo er hardcore på å holde det hemmelig. (For mennesker utenfor Lundheims vegger, er huslydkveld det opplegget ei utvalgt linje kjører en lørdagskveld. Underholdning, aktiviteter og mat. Vi står an til å komme i mål med et nydelig resultat. Tror jeg.)

Ellers er alt vel og bra og hyggelig her enda. Fikk til og med en Kinder happy hippo av Kjetil i dag, og for de som veit hva det er/har smakt herligheten, skjønner dere hvor mye det dro opp dagen min. Tjingeling!

2 responses to “Tjingeling!

  1. Mmmmmmmmoslo!

Legg igjen en kommentar

