Hej, nu innför hälgen

For øyeblikket er en del Lundheimere på Folken i Stavanger og hopper litt rundt på Hardstyle DNA. Karl Erik hadde hata det med sin fulle sjel, (tenkte det forklarte musikksjangeren greit,) Jeg og Kine-Erica kunne klart oss perfekt, hadde jeg ikke vært den stolte eier av hodepinen fra helvete nå. Vi gjør derimot noe som nesten er like spennende. Vi sitter, vi. Sitter litt sånn avslappet her og bare sitter. Noen må ta ansvaret for at ungdommen kan kalles late og giddalause også, og i kveld tar vi vår tørn av det.

Planene for kvelden, ekskludert sitting, er blant annet film. Husker enda hvordan Haakon sa til meg i omtrent to år sammenhengende at jeg burde se Garden State fordi han mente jeg ville like den, og i kveld er endelig kvelden. Litt småstress da folk har sagt jeg kommer til å like en film, for da føler jeg at sjansen for at jeg faktisk gjør det minsker. Jæjæ.

Ellers har jeg tusla litt på nett og hatt det moro i dag. Er mye ute på denne verdensveven, om man gidder å sjekke. Googla blant annet svar på hvorfor i all verden bildene mine har begynt å få en fantastisk stygg rød ramme her på bloggen, og fniste litt av forslagene som kom opp før setningen var skrevet ferdig.

Oppdaga også en kjempesøt/trist nettside, som jeg mistenker at jeg syntes var ekstra søt fordi jeg har blitt litt glad i folka på jobben min, men joda: Days with My Father. Gå dit, gi siden litt tid på å laste inn, og scroll nedover med musehjulet for nye bilder. (Nå skjønner jeg kanskje litt med hva folk mener med at jeg har blitt blaut av FHS, haha.) En siste ting man kan gjøre på www’en i dag, er å stemme på tiårets beste norske sang hos p3. Ufattelig mye søppel, men jeg følte meg litt nostalgisk og stemte på Gåte – Sjå Attende. For gode gamledager på pikerommet med masse høy musikk og cd’er jeg kjøpte meg helt selv. Good ol’ days vett.

6 responses to “Hej, nu innför hälgen

  1. de googlegreien er fantastiske. er en hel side med bare slik greier der, som jeg ikke finner igjen:(

  2. Jeg elsker jo Hardstyle DNA :D

Legg igjen en kommentar

