Taste of Chaos, nom

Så ja, da har jeg vært litt i Oslo. Jeg benekter det ikke det minste, det å kunne gå rundt i en by igjen var godt. Veldig. En natt på hotell? Nekter ikke her heller. Beste på lenge. Det og konserten som jeg storkoste meg på, med bra folk og like bra musikk. Well spent money there, I dare say. (Billetten var jo julegave til meg fra lille krøllen min, Anette, men lell. NSB flår meg hver gang.)

For øyeblikket er jeg litt sinnsykt trøtt, så det blir ingen lange ord og reiseskildringer. Derimot blir det bilde av Karl Erik som er macho og drikker espresso på café. Jada, da du begynner å nærme deg to meter over overflata, er det ingenting som ser bedre ut enn en espressekopp på størrelse med en fyrstikkeske <3

4 responses to “Taste of Chaos, nom

  1. Haha, når fikk jeg feilplasserte øyne? :P

Legg igjen en kommentar

