Det er mye jeg ikke skjønner allverden av

Og Adobe Illustrator er en av de tingene. Gjennom hele videregående jobbet jeg konsekvent med photoshop så fremt det var mulig, og lot alt som heter vektor og skumle saker ligge. Men ja, det har seg jo slik noen ganger at man blir litt inspirert. Og nevnte følelse av å ville gjøre noe nytt kom over meg her om dagen, slik at jeg forsøkte å leke litt med jævel-programmet. Herregud, jeg knotet og knudret og strevde og bannet. En dag må jeg skaffe meg tålmodighet, skal jeg lære meg nye ting. Slik ser det ihvertfal ut da jeg prøver å skjønne illustrator. Så veit du det.

Legg igjen en kommentar

