Vinter’n varer og varer

Burr. Det er snø her enda. Av en eller annen grunn har den ikke gått bort over natta, slik en liten del av meg hadde håpet på. Jeg har heller ikke utvilket noen videre toleranse for norsk vinter, selv om det faktum at skolen har samlet sammen en masse rattkjelker gjør det hele litt bedre. Tenkte jeg skulle ake litt i morgen. Fordi det stort sett er eneste bakkeaktivitet jeg kan gjøre om vinteren som ikke resulterer til at jeg går på trynet i snø og faenskap.

Ellers da? For å få informert oss enda mer om at det faktisk er vinter, har vi fått ei ny oppgave på foto som skal være klar neste uke. Tema: «Vinterdvale». Åja, jeg skal gi deg vinterdvale jeg. Skal legge meg under senga og ikke dukke opp før flyet mitt til Sri Lanka drar. Har ikke helt grep på oppgava enda, men det kommer, det kommer. Vi satser på det. Gleder meg ihvertfall utrolig til Asia-turen, etter at vi fikk enda mer info i dag. Dykkingen kommer til å bli så sjuk. Jeg kommer til å slite, plaske og se gjennomført latterlig ut. Men jeg får gjøre det i tropisk hav. Beste plasteret på såret jeg kan finne på. Fikk i tillegg høre at vi sover på litt mindre rom, aka mindre folk i hvert soverom, denne turen. Byr meg ikke i mot, ettersom jeg er litt av typen som har det ganske så fint når jeg ikke har hele verden som sitter på skuldrene mine og glaner.

Nå er’e natt ihvertfall. Skal krølle meg sammen og drømme om søndagen som frister i det fjerne. Har jeg sagt det? At jeg elsker søndager? Gjør det. Du kan få se litt på Moi: winter edition ’10 du.

Legg igjen en kommentar

