Moshi moshi fangirl

Noen ganger føler jeg at vi blir litt gale når vi løper rundt på skola her, med tanke på alt vi gjør og prater om. Så lener jeg meg tilbake og tenker på nasjonene østover i verden. Som Japan. Og da, da skjønner jeg at samme hva vi gjør, så er vi fortsatt gode, gamle og trauste nordmenn.

Hihihiiii. Hiii. Jeg skal til Japan en gang i livet mitt. Spise sushi og ramen, og bare gå rundt i en merkelig verden.

4 responses to “Moshi moshi fangirl

  1. Jeg vil væme!!!

  2. Japan er pur ftw.
    Du glemte å legge til de fantastiske gameshowene de har da, selv om de nesten fortjener en egen post. ^^

Legg igjen en kommentar

