Memoirs of a nesespray-junkie

Tjæææ. I går var det ball her på skola, alle var lekre og shina opp, men jeg krøp til køys to timer før midnatt grunnet tett hode osv. Men, alt frem til det var njudelig. Er litt gøy å se når folk gidder å polere seg litt og trekke på seg finstasen, med tanke på at hverdagsantrekk her gjerne er mer i nærheten av pysjbukser og lue over ugredt hår. Dagens ungdom vettu, ikke styr på noen av oss.

Med tanke på at jeg driver og er litt sykelig om dagen, er jeg gått til anskaffelse av ginseng som skal supplere mitt lager av tran og c-vitaminer, så om litt er jeg sunnheta sjæl. For øyeblikket ser jeg derimot noget mer sliten ut. Men, patience my love, patience. Så blir dette helt nydelig.

2 responses to “Memoirs of a nesespray-junkie

  1. Sjekk posten! :D

Legg igjen en kommentar

