Vinterdvale // Hibernation

Etter en litt halvnegativ dag i går + en photoshoot med masse snø, en fantastisk modell og en like bra assistent, er jeg ca i mål med fotooppgaven til i morgen. Jeg kunne tatt flere bilder, jeg kunne redigert mye mer og vært mer kresen på detaljer. Men hej hej, det er en kjapp liten oppgave, man trenger ikke å legge hele sjela i alt man pirker borti her i verden.

Står mellom to bilder. Et varmt og et kaldt. Et liker liker poseringen på, et jeg liker fargetonene på. Kanskje, kanskje jeg kan levere inn to?

16 responses to “Vinterdvale // Hibernation

  1. å så flink assistent! :D

    pene bildene!
    du kan levere inn begge bildene, å si at det er fra to forskjellige perioder av dvalen. eller no shait.<3

    • Hæhææ, hvilke perioder kan jeg late sommom en dvale har? Litt midt på vinteren, når det er kaldt og forferdelig. Og litt slik da våren nærmer seg, og det bare er godt å ligge krølla sammen?
      Der sitter’n 8)

  2. Jeg tenkte å si at du skulle levere nr. 1. Men så ombestemte jeg meg. Men så ombestemte jeg meg igjen. Og igjen. Og nå vet jeg ikke. Fliiiiinke Friiiiiida <3

    • Jeg har egentlig bestemt meg for nummer 2. Og så nummer 1. Og bytta igjen tusen ganger. Sånn er’e.
      Og takk søtami <3

  3. jeg lurer liksom alltid på hva du gjøøøør med bildene dine jeg^^ denne gangen var intet unntak!

  4. Det andre bildet synes jeg var penest. (: Så mer fredfyllt ut.

  5. Jeg likte det første best! :P

    • Det gjør jeg også, men det ligner mest på bildene jeg ble inspirert av, og det blir litt teit. For egentlig var planen bare å ta bilder med hvit bakgrunn. Bare at vi slengte inn en svart genser under hodet henner på de siste bildene. Buu.

Legg igjen en kommentar

