Markedsidé til alle caféer i heile Noregs land

Le Cafe Francais i Stavanger. Mitt beste inntrykk av den byen så langt. Why? Joda, først om fremst tar de seg tid til å tegne g-nøkler og andre søte ting da jeg og Mari kjøper kake. Kake full av sjokolademousse. Allerede det er bonus. Men stopper det der? Å nei. Å nei, nei, nei. Veit du hva folka hadde, hva de kunne tilby oss da vi kom inn døra på jakt etter noe nam.

Melk med honning.

Jeg tuller ikke. Tuller ikke om slik. Jeg, og muligens Nina også, døde litt av glede. Det er så lenge siden jeg har drukket noe slik, og alle tanker på fancy cappuccino, chai latte og annet fordampet dag jeg oppdaget melkefantasien på drikke-menyen. Derfor, og kun på grunn av dette, liker jeg Stavanger ganske godt nå. Hadde bare mobilkamera, men herligheten måtte dokumenteres.

3 responses to “Markedsidé til alle caféer i heile Noregs land

  1. også var dere ikke på Bøker og Bøøøørst?

Legg igjen en kommentar

