Gosh

Tar litt av med bilder her om dagen. Gærne greier. Men, jeg hadde jo så fin modell. Luvvv.

6 responses to “Gosh

  1. Der ser du Frida, det er gøy med studiobilder <3

  2. Veeeel, la meg nevne at konfirmanter ikke behøver være langt unna dette i det hele tatt, og at man gjør andre ting i studio enn konfirmanter også… ^^,

    Man står stort sett heeeelt fritt til å gjøre det man vil. For folk har ikke peiling what so ever. Det er trist.

    • Jeg er nok ikke helt personen til å jobbe med fremmede folk, jeg. Eller folk som har egne meninger om hvilket resultat de ønsker seg. Men, jeg kan strekke meg til at jeg klarer meg i studio, at det er litt moro (:
      Må jo utvide fagfeltet mitt, skal jeg vokse noe på dette året vett ^^

  3. elsker alle bildene dine!

Legg igjen en kommentar

