Here Comes A Storm In The Form Of A Girl

Har fortsatt heldilla på The Beatles om dagen. Macbooken min står og surrer med Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band-albumet hver gang jeg gjør noe som helst inne på rommet mitt. Ellers, så har vi tilbragt litt til i studioet på skolen i dag. Det er ikke så ille, når man kan leke seg rundt med lys og sminke selv. Slik egentlig. Utrolig sært å være modell selv, ettersom jeg ikke akkurat er komfortabel med å leke linselus når meningen er at bildene skal bli bra. Men hey ya, sammen med Kine-Erica og tålmodighet kom vi i mål med et par bilder. Hasteredigering får folket tåle, jeg legger da i det minste ut før jeg søker tilbake til dyne og seng.

Ellers i dag? Tja. Søndag er sovedagen, tøfler og sengekos-dagen. Kan ikke si jeg har fått med meg så mye mer produktivt enn photoshooten. Og det er masse mer bilder. Ser for meg at det dukker opp flere i morgen, når jeg tenker på det.

13 responses to “Here Comes A Storm In The Form Of A Girl

  1. du er så peeeen <3 ^^

    det var morrosamt..
    må gjøre det mer ^^ og med plastikkfolien å sleeek

    • Jæææ. Og maling! Og sukker og kakepynt. Og brus. Herregud så mye vi skal prøve : D

      • Hehehe, bra planer.
        Jeg har oppgave i å ta portrettbilder av en del på skola nå. En av de, Salah, er mørk i huden, og jeg har skikkelig lyst til å dekorere håret hans med krem eller noe^^ Inspirert av et bilde av whoopi goldberg som ligger i et BADEKAR med melk! Skulle gjerne gjort en «kopi» men ikke har jeg badekar her og ikke har jeg så mye melk^^

        Jeg liker fargene i bildene zupergodt! brukt noe spess liiis`?

  2. Nakenpena.
    Man skal ikke gjøre noe på søndager, ihvertfall ikke lese på norskprøve.

  3. Siljeeh: Åhåhåh, det derre Annie Leibowitz-bildet? (http://www-tc.pbs.org/wnet/wp-content/blogs.dir/4/files//2008/08/leibovitz_gallery_whoopie.jpg) Husker vi hadde om fotografen tidligere i år :P
    Og har egentlig ikke gjort noe spes med bildet, slik annet enn kjapp photoshopping. Helt vanlig linse og lys og alt.

    • Ble superfine farger i hvert fall.-)

      Akkurat det bildet ja! det er smærkult..skulle gjerne lagd et Salah goes Whoopibilde, men ja, har ikke alt jeg trenger:p men har lyst til å lage det fine krøllehåret hans til en kremtopp! Men har mine tvil om at det vil funke også.. noen forslag?:p melk, krem, hvitt…et eller annet

      • Hmmm. Kanskje barberskum eller hårskum ikke smelter så fort? Har egentlig ikke så veldig peiling på mat og foto sammen, bortsett fra den derre sukkerkuløren jeg dreiv fælt med på media :P

  4. Så sykt bra bilder *klapper høylytt*!
    Liker også hvordan de er redigert, fine og duse toner <3

  5. Du har helt RETT. At jeg ikke tenkte på deet engang altså:p Takk for lån av din praktiske sans!

Legg igjen en kommentar

