Rainbows and Ponies and Sugar and Spice

Jeg kunne si at dette har vært en ganske så bumfucked dag. Nettbanken min nekter meg tilgang, og Sri Lanka-turen skal betales innen i morgen. Øyet mitt ser ut som om det har pådratt seg en eller annen shitty jallasykdom, og jeg er overall litt stressa angående pakking, ettersom vi drar søndag. Men dårlig dag, det er det ikke. Ånei. Fikk nemlig en gave i dag. En fantastisk gave, en 100% njudelig presang av like allrighte Dag Martin fra fotoklassen min. Hva fikk jeg? Åja, disse to:

En rosa og en lilla ponny! Med hårbørste! La faenskap og mas komme, jeg er utstyrt med ponnyer og glitter.

10 responses to “Rainbows and Ponies and Sugar and Spice

  1. Jeg får aldri slike fine ting, det er derfor jeg mobber deg D:

  2. Jeg er så sjalu! :( Skikkelig.
    Jeg hater Dag Martin for at han ikke er vennen min.

  3. så nydelige ponnier :D jeg syns de var kjempefine…

Legg igjen en kommentar

